Verzenden & retourneren

Verzendingen voor vaste lage prijs van € 5,50 tot 30 kg


Verzenden standaard:
Het verzenden van de pakketten (maximaal 30 kg inclusief verpakking(en)) gaat via onze eigen bezorgdienst, Postnl en/of DHL en zal eenvoudig te volgen zijn via track&trace.
* Track & Trace naar het buitenland is mogelijk naar een aantal landen.  

Maximale formaat binnenland: 100 x 50 x 50 cm
Maximale formaat buitenland:  100 x 50 x 50 cm



Verzenden naar het Buitenland:
Verzenden van pakketten naar België kost € 8,95 tot 30 kg.
Verzenden van pakketten naar Duitsland kost € 8,95 tot 30 kg.
Verzenden van pakketten naar Frankrijk kost € 16,50 tot 30 kg.
Verzenden van pakketten naar Engeland kost € 16,75 tot 30 kg.

Levertijden:
Vogelartikelenwebshop.nl probeert uw bestelling binnen 2-5 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode en verzendmethode u kiest en de eventuele levertijd van de fabrikant bij geen voorraad. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling afhalen:
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Huizen (N.H.). Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

Gratis bezorging in de Regio: 
"Regiobezorging" van uw bestelling  is bij Vogelartikelenwebshop mogelijk en gratis vanaf € 40,00 (geldt alleen voor onderstaande plaatsen*). Bezorging onder dit bedrag vindt plaats voor een bezorgvergoeding van € 2,50. Deze vorm van bezorging vindt vooralsnog alleen op vrijdagen plaats en orders dienen, vanwege de planning, voor 16.00 uur donderdags opgegeven te worden. Voorwaarde van de gratis "Regiobezorging" is wel dat alle bestelde producten in één keer geleverd kunnen worden, bij geen voorraad van één of meerdere producten zal de gehele order pas bezorgd worden nadat alle producten uitgeleverd kunnen worden.

Onze gratis bezorgregio omvat de volgende plaatsen:  
Almere – Amersfoort - Baarn – Bilthoven – Blaricum – Bunschoten – Bussum – Den Dolder – Eemnes – ’s Graveland – Hees – Hilversum - Hilversumse Meent – Hoevelaken – Hoogland – Huizen – Kortenhoef – Laren – Leusden – Loosdrecht – Muiden – Muiderberg – Naarden – Nederhorst den Berg – Nigtevecht – Overmeer – Soest – Soestduinen – Soesterberg – Spakenburg – Weesp – Zeewolde. 

In te toekomst hopen wij de regio te gaan uitbreiden.



Wat te doen bij Annuleren of Retourneren:


Annuleren:

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Vogelartikelenwebshop.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren/Afkoelperiode:
U heeft een afkoelingsperiode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel [X] van onze algemene voorwaarden. Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Vogelartikelenwebshop.nl zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Vogelartikelenwebshop.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, fax of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Vogelartikelenwebshop.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
Vogelartikelenwebshop.nl zal via de mail retouradres aangeven aangezien dit afhankelijk is via welk systeem er geretourneerd zal worden.
Vogelartikelenwebshop.nl
Spaarpunten, zo werkt het Bezorgopties PostNL Achteraf betalen mogelijk
Vind ons op Facebook Volg ons op Twitter FAQ Suggesties of vragen, stuur ons een email via het contactformulier Onze betaalmogelijkheden Bezorging via TNT (Klik voor voorwaarden) Gratis bezorging (Klik voor voorwaarden)
Nieuwsbrief
RSS feeds
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »